Pasažieru termināļi

Pasažieru termināļi

Apmierināti pasažieri, labāki darbības rādītāji. Tīras tualetes telpas ir būtisks klientu apmierinātības uzlabošanas priekšnoteikums. «Tork» higiēnas komplekts lidostām var palīdzēt.
Pētījumi sasaista termināļa tīrību ar pasažieru apmierinātību un lielāku apmierinātību ar lidostas ieņēmumiem.

Datu virzītas uzkopšanas un tīrīšanas ekonomiskais pamatojums

«Tork Vision Uzkopšana» lidostām PDF faila sīktēls

Tīrākas lidostas nozīmē sekmīgāku uzņēmējdarbību

Lejupielādējiet «Tork» informatīvo materiālu par pārbaudītiem veidiem, kas palīdz uzlabot pasažieru apmierinātību un lidostas ieņēmumus.

Iepazīstinām ar «Tork» higiēnas komplektu lidostām

Labākai uzkopšanas un tīrīšanas kvalitātei, efektivitātei un personāla motivācijai

Atsauces

*  ACI, 2019. «Airport customer experience, between management and execution.» (Lidostu klientu pieredze, starp vadību un īstenošanu.)
** 2016. gadā Amerikas Savienotajās Valstīs, Lielbritānijā, Vācijā, Francijā, Polijā un Zviedrijā IPSOS veikta aptauja, kurā piedalījās 3000 cilvēku, kas bija bijuši plaši apmeklējamās vietās