Atklājiet sevi ar «Xpress» palīdzību! Veiciniet savu uzņēmējdarbību!
«Tork Xpressnap» ir vienīgā salvešu dozēšanas sistēma, kas samazina salvešu patēriņu un piedāvā digitālo «Dari pats» mārketinga rīku, ar kura palīdzību var izveidot mārketinga vēstījumu un uzreiz dalīties ar to sociālajos tīklos vai to izdrukāt un izvietot dozatoru «Ad-a-Glance®» reklāmas paneļos.
Reklāmas izgatavošana ir vienkārša. Tikai sekojiet šīm 4 darbībām.
Identificējiet savu vēstījumu
Izvēlieties šablonu vai izgatavojiet savu šablonu
Saglabājiet savu dizainu
Popularizējiet savu vēstījumu veikalā un sociālajos medijos!
57%
restorānu apmeklētāju piekrīt, ka personalizēta pieredze attaisno augstākas cenas.
40%
restorānu apmeklētāju patīk iepazīties ar jauniem ēdienkartes elementiem savu sociālo mediju logrīkā.
Trīs veidi, kuros «Tork Xpressnap» var palīdzēt sasniegt biznesa mērķus:
Izmantojiet sociālos medijus
78% ātrās ēdināšanas restorānu apmeklētāju seko ar restorāniem saistītam saturam sociālajos medijos. Izmantojiet mūsu digitālo rīku, lai izveidotu unikālu vēstījumu un to ievietotu tieši sociālo mediju kanālos, tā piesaistot apmeklētājus restorānam.
Izmantojiet personalizētu pieeju
62% restorānu apmeklētāju, iespējams, atgriezīsies jūsu restorānā, ja viņi būs izjutuši personalizētu pieredzi. Tāpēc Izmantojiet mūsu digitālo rīku, lai informētu par restorāna mantojumu, iesaistīšanos sabiedrības dzīvē vai īpašiem piedāvājumiem. Restorānu apmeklētāji norāda, ka tas veido lojalitāti.
Vitrīna
21% restorānu apmeklētāju, iespējams, iztērēs vairāk naudas, nekā plānots, ja ieraudzīs vilinošu vēstījumu displejā uz galda, piemēram, tie varētu būt jaunas uzkodas, dzēriena vai deserta attēli. Iekārdiniet viņus ar īpašu mārketinga vēstījumu – šeit izveidots dažās minūtēs.
Uzziniet, kā Kens un Greisa izmanto «Tork Xpressnap» uzņēmējdarbības veicināšanai
Personalizētu mārketinga vēstījumu un profesionālu dizainu radoša izmantošana palīdz sasniegt biznesa mērķus – veicināt apmeklētāju plūsmu, rēķinu apmēru un atkārtotus apmeklējumus. Restorānu īpašnieki Kens un Greisa stāsta, kā viņi izmanto «Tork Xpressnap» uzņēmējdarbības veicināšanai.
Kens Silvers, «Jim's Steaks» īpašnieks
Greisa Folca, «Jerk Pit» īpašniece
Aptaujas atruna
*Aptauja tika veikta 2017. gadā, no 17. novembra līdz 13. decembrim, un tajā piedalījās 8289 no 18 līdz 60 gadus veci Eiropas iedzīvotāji, kuri bija ieturējuši maltīti restorānā vismaz vienu reizi pēdējā mēneša laikā. Aptauju veica neatkarīga firma «United Minds», izmantojot CINT nodrošinātos tīmekļa paneļus.
Tork, Essity zīmols, ir pasaules vadošais higiēnas un veselības aprūpes preču ražošanas uzņēmums. Mūsu mērķis ir uzlabot labklājību, piedāvājot mūsu produktus un veselības aprūpes risinājumus. Tirdzniecība tiek veikta aptuveni 150 valstīs ar tādiem lieliem pasaules zīmoliem kā TENA un Tork, un citiem populāriem zīmoliem, piemēram, Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic un Zewa. Uzņēmumā Essity ir aptuveni 36 000 darbinieku. Neto pārdošanas apjoms 2023. gadā sasniedza 147 miljardus SEK (13 miljardus EUR). Uzņēmuma galvenā mītne atrodas Stokholmā, Zviedrijā, un Essity ir iekļauts Nasdaq Stockholm biržas sarakstā. Essity uzlabo dzīves kvalitāti miljoniem cilvēku pasaulē, laužot aizspriedumus labklājības jomā un ar savu darbību veicina veselīgu, ilgtspējīgu un mijiedarbīgu sabiedrību. Vairāk informācijas vietnē www.essity.com.