«Kentucky Kingdom» un «Hurricane Bay» ir galvenā ģimeņu izklaides vieta Luisvilā, Kentuki štatā. Viņuprāt, rūpes par dozatoru piepildīšanu un tīrības uzturēšanu ir traucējoša darbības daļa. 25,5 hektārus lielajā parkā, kura moto «Galvenais ir aizrautība», ir vairāk nekā 70 atrakciju un amerikāņu kalniņi, kā arī 20 ūdens atrakciju parka atrakcijas. Vasarā apmeklētāju maksimālā pieplūduma laikā parkā var ierasties vairāk nekā 9000 cilvēku dienā.
«Kentucky Kingdom» piesaista vietējo darbaspēku uzkopšanas personālam, jo kadru mainība, apmācība, darba kavējumi, motivācija un darba rezultātu uzskaite ir liela problēma. Kā atzīst parka pārvaldības pakalpojumu vadītājs Džeiks Eldžeijers, «Tork Vision Uzkopšana» plašāka izmantošana parkā ir izrādījies pareizais risinājums.
Reāllaika izmantojamie dati parka pārvaldības pakalpojumu vadītājiem
«Tork Vision Uzkopšana»* ir pasaules vadošā objektu pārvaldības programmatūra datu virzītai uzkopšanai. Tā nodrošina reāllaika izmantojamos datus, kas ļauj parku pārvaldības pakalpojumu vadītājiem un uzkopšanas personālam proaktīvi veikt uzkopšanas un krājumu papildināšanas uzdevumus. Sistēmu veido pievienotas iekārtas, kas sniedz reāllaika informāciju par to, kas noteiktā laikā un vietā ir vajadzīgs. Ar planšetdatoru, viedtālruņu vai jebkuru citu tīmekļa iekārtu palīdzību darbu vadītājiem un apkopējiem ir pieejami digitālie uzkopšanas plāni un momentuzņēmums, kas norāda, kurām telpām objektā ir jāpievērš uzmanība un kādi tieši materiāli ir nepieciešami. Izmantojot datu virzītu uzkopšanu, var ietaupīt vismaz 20% tīrīšanai vajadzīgā laika un nodrošināt apkopējiem mērķtiecīgāku darba dienu, kā arī mazināt spriedzi.
«Kentucky Kingdom» un «Hurricane Bay» tagad pastāvīgi izmanto risinājumu «Tork Vision Uzkopšana»*, lai piekļūtu reāllaika datiem, kas savākti no visā parkā uzstādītām 163 savienotām ierīcēm. Programmatūra uzrauga dozatoru piepildījuma līmeņus un katras parka zonas apmeklētāju skaitu, sniedzot apkopējiem informāciju par vajadzību veikt uzkopšanu prioritārā secībā. Tas ir īpaši noderīgi rosības pilnajās nedēļas nogalēs, kad apmeklētāju plūsmas svārstības dažādās parka zonās var atšķirties pat par tūkstošiem.
Un, kā izrādās, Eldžeijeram bija taisnība. Parks ir guvis labumu no «Tork Vision Uzkopšana»*.
Darbiniekiem patīk šis risinājums
«Darbiniekiem patīk šis risinājums, un tagad mēs efektīvāk izmantojam laiku, jo vairs nav fiziski jāpārbauda katrs dozators,» viņš saka. «Būtisks ieguvums, ka tas vairs nav jādara.»
Augstākā līmeņa apmeklētāju apkalpošanas vadītāja Džesa O’Daniela piebilst, ka risinājums «Tork Vision Uzkopšana»* ir labi uzņemts vairākos aspektos, tostarp var minēt darbinieku atzinību un motivāciju.
Izpratne labāku apzinātu lēmumu pieņemšanā
«Sistēma ir atvieglojusi visu dozatoru papildināšanas un uzturēšanas procesu,» atzīst O’Daniela. «Tā vada mūsu personāla darbplūsmu, jo pamatojas uz to, kādās vietās un kuri materiāli tiek faktiski izmantoti,» viņa stāsta. «Pateicoties tam, ka parka vadība var piekļūt visām ikdienas darbībām no tiešsaistes datiem, mums tagad ir redzams darbinieku veikums. Šāda izpratne ļauj pieņemt labākus apzinātus lēmumus un veikt korekcijas plānošanā.»
Apkopojot pirmo sezonu** sistēmas izmantošanā, liekas, ka O’Daniela ir pirmā pozitīvo atsauksmju rindā. «Mēs vienkārši esam lieli atbalstītāji. Mēs atklājām, ka tas ir ļoti viegli lietojams risinājums,» viņa saka. «Viss, ko var piedāvāt, lai ikvienam atvieglotu darīt to, kas jādara, nav sīkums. Mēs nesaprotam, kāpēc visi parki neizmanto šo sistēmu.»
Turpmāk «Kentucky Kingdom» un «Hurricane Bay» izpētīs analītiku un pārskatus, kas iegūti sistēmas izmantošanā, pievēršot uzmanību uzkopšanas un tīrīšanas kvalitātei un darba efektivitātes paaugstināšanai uz faktiskās dokumentētās pieredzes pamata. Tā kā sistēmas ieviešana tiek nodrošināta ar «Tork» darbinieku sniegto Klientu panākumu grupas atbalstu, «Kentucky Kingdom» un «Hurricane Bay» turpina precizēt sistēmas iestatījumus, pamatojoties uz konstatējumiem un rezultātiem.