16 apmeklētāji ar austiņām, kas uztver smadzeņu impulsu viļņus, uzturējās 8 dažādu krāsu telpās. Katrai telpai tika izveidots restorānam raksturīgs noformējums vienā krāsā – sākot no sienām un grīdas un beidzot ar mēbelēm un galda klāšanas piederumiem.
Lai uzzinātu, kādu iespaidu atstāj katra krāsa, apmeklētājiem tika lūgts pagaršot dzērienu un miniatūru makarūnu cepumu – visos aspektos identisku, izņemot krāsu, kas bija pieskaņota videi. Saistībā ar katru telpu tika mērīta attiecīgā apmeklētāja smadzeņu darbība un sirdsdarbība, kā arī bija jāaizpilda anketa, lai aprakstītu dalībnieku reakcijas. Visi pārbaudē iegūtie dati tika analizēti, lai izveidotu profilu katrai krāsai.