Jaunas cerības
Pandēmija ir pievienojusi jaunas cerības saistībā ar papildu un biežāku uzkopšanu. Jaunajos uzkopšanas noteikumos, protokolos un procedūrās ir paredzēta papildu apmācība, un tas var radīt personāla komplektēšanas problēmas, jo tiek sagaidīts, ka tiks paveikts vairāk ar tiem pašiem vai pat mazākiem uzkopšanas resursiem. Turklāt vēl ir arī jaunas cerības attiecībā uz prasību sniegt uzkopšanas un higiēnas pierādījumus, kas savukārt palielina ar jauno standartu ievērošanu saistītu administrēšanas un ziņojumu sniegšanas darbu.
Klientu atbirums
Uzkopšana ir bieži izmantojams ārpakalpojums tādos segmentos kā izglītība, viesnīcas, slimnīcas, mazumtirdzniecība un komerciālās vai dzīvojamās ēkas. Tomēr statistika liecina, ka uzkopšanas pakalpojumu uzņēmums katru gadu vidēji zaudē līdz 55% no kopējās klientu bāzes sliktas uzkopšanas kvalitātes dēļ*. Un, ka jaunus klientus parasti piesaista konkurētspējīgas cenas un augsts pakalpojumu līmenis. Tāpēc ir tik svarīgi nodrošināt augstu un pastāvīgu uzkopšanas kvalitāti, lai novērstu klientu atbirumu. It īpaši tagad, kad higiēna vairāk nekā agrāk ir kļuvusi par galveno prioritāti.
Kvalitātes un efektivitātes uzlabošana
Uzkopšanas kvalitātes un higiēnas uzturēšana vai uzlabošana ir liela problēma, it sevišķi tad, ja vienlaikus ir vēlēšanās uzlabot darba efektivitāti. Agrāk, domājot par to, kā uzlabot kvalitāti un klientu apmierinātības līmeni, mazinājās efektivitāte, vai bija otrādi: mēģinot pārāk stingri racionalizēt darbalaiku un uzkopšanas resursus, cieta darba kvalitāte. Patlaban tehnoloģija un inovācijas var palīdzēt abos aspektos – uzlabot kvalitāti un klientu apmierinātību, kā arī palielināt efektivitāti.
Darbinieku motivācijas palielināšana
Izmantojot uz datiem balstītu uzkopšanu, jūs atklāsit jaunu un gudrāku darba veidu, kas ietaupa laiku un palielina efektivitāti. Reāllaika informācija par uzkopšanas un dozatoru papildināšanas vajadzībām darbiniekiem dod iespēju optimizēt resursus un būt proaktīvākiem, nevis turpināt strādāt pēc ierastās kārtības. Zinot, kad un kur veikt uzkopšanu, apkopēji var novērst nevajadzīgas uzkopšanas apgaitas un dozatoru pārbaudes, līdz ar to vairāk laika var veltīt svarīgākiem uzdevumiem, piemēram, saskares vietu tīrīšanai tieši tur, kur tas ir visvairāk vajadzīgs. Šāds jauns darba veids sniedz jums un apkopējiem labāku pārskatu un kontroli, un tas savukārt vairo motivāciju, samazina spriedzi un fizisko piepūli. Rezultātā uz datiem balstīta uzkopšana krietni palielina efektivitāti, kvalitāti un darbinieku iesaistīšanos.